Контактні телефони:

(03249) 4-24-59    (099) 755-68-61    (093) 521-98-89

 

Пропонуємо вашій увазі досягнуті та заплановані рівні показників якості телекомунікаційних послуг за 2019 рік.  

 

Найменування нпоказника (параметра) якості телекомунікаційої послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на звітний рік Досягнутий рівень за звітний 2019 рік Запланований рівень на поточний рік
Послуги із доступу до Iнтернету:
Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час % не менше ніж 65%   10,00 0,00 10,00
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) % не більше ніж 1%  1,00 0,00  1,00 
Відсоток успішних реєстрацій у мережі для послуг із доступу до Інтернету %  не менше ніж 90%    90,00   100,00   90,00
Відсоток відмов реєстрації у мережі для послуг із доступу до Інтернету  % не більше ніж 10%  10,00  0,00   10,00
Час затримки передачі даних в один бік для послуг із доступу до Інтернету  мс  Не встановлено   3  3