Контактні телефони:

(099) 755-68-61    (093) 521-98-89

 

Пропонуємо вашій увазі досягнуті та заплановані рівні показників якості телекомунікаційних послуг за 2018 рік.  

 

Найменування нпоказника (параметра) якості телекомунікаційої послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Рівень, який був запланований на звітний рік Досягнутий рівень за звітний 2018 рік Запланований рівень на поточний рік
Послуги із доступу до Iнтернету:
Нормований час усунення пошкоджень телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості        доба не більше як одна доба    1 0,3 1
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)        % не більше ніж 1%    1 0,6 1
Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних        % не більше ніж 10%    1 0 1
Час затримки передачі даних в один бік        мс не встановлено    3 1 3
Відсоток успішних реєстрацій у мережі        % не менше ніж 90%    90 100 90
Відсоток відмов реєстрацій у мережі        % не більше ніж 10%    10 0 10